Filtrar por género

Breslev Torah Lessons שיעורי תורה מעניינים על פי תורת רבי נחמן מברסלב עם סיפור

Breslev Torah Lessons שיעורי תורה מעניינים על פי תורת רבי נחמן מברסלב עם סיפור

Breslev channel

   לעילוי נשמת שלמה שלום בן ג'מילה ע"ה רחל שרה בת בהי'ה ע"ה ת.נ.צ.ב.ה      ורחל בת מרים ומלכיאל ת.נ.צ.ב.ה
491 - Episode 186: לעשות משכן בלב
0:00 / 0:00
1x
  • 491 - Episode 186: לעשות משכן בלב

    בס"ד בתמונה: ציון הרמח"ל בטבריה.תוכן השיעור:       ניגון בהתחלה ובסוף ישראל דגן.הדרך להתבודדות טובה הוא דרך הרבה התבודדויות פחות טובות.הקב"ה רוצה את הלב היהודי.היצה"ר רוצה גם הוא את הלב היהודי.העצות של הצדיק הופכות את כל הירידות לעליות.

    Mon, 13 May 2024
  • 490 - Episode 185: הנפת העומר

    בס"דבתמונה: ציון רבי לוי יצחק מברדיצ'ב.תוכן השיעור:       ניגון בהתחלה ובסוף ישראל דגן.עיקר הרחמים של הצדיק להוציא אדם מהעברות.הצדיק יודע איך לשלוח דעת גם לאלו שנפלו למקומות הנמוכים.ע"י הנפת העומר מניפים להשי"ת, את כל אלו שנפלו לבחינת בהמה.

    Mon, 13 May 2024
  • 489 - Episode 184: הכנת כלים לקבל את השפע לטובה

    בס"דבתמונה: ציון רבי נחמן באומן.תוכן השיעור:       ניגון בהתחלה ובסוף ישראל דגן.אסור להיות זקן, לא לוותר על הרצון להשתנות.כח התפילה לשנות מריבוי תפילות.צריך סבלנות כדי לזכות לישועה.תפילה מתקנת כלים לקבל את השפע לטובה.חוסר בדבורים בהתבודדות נובע מחוסר אמונה.עיצה לכוונה בתפילה.

    Sun, 05 May 2024
  • 488 - Episode 183: ימי העומר בין אדם לחברו

    בס"דבתמונה: ציון רבי עקיבא בטבריה .תוכן השיעור:       ניגון בהתחלה ובסוף ישראל דגן.התנאי ליציאה מהגלות וקבלת התורה, זה להכניע את הרע שבתוכנו. 

    Sun, 05 May 2024
  • 486 - Episode 181: מסירות נפש

    בס"דבתמונה: גן סופיה באומן.רבי נחמן אמר: להיות באומן ולא בגן סופיה ?תוכן השיעור:       ניגון בהתחלה ובסוף ישראל דגן.הקשיים של תחילת הדרך בעבודת השי"ת.אדם לא יודע אם מצוותיו לשם שמיים. בזמן ירידה יש ערך רב לכל עבודה קטנה. 

    Tue, 30 Apr 2024
Mostrar más episodios