Filtrar por gênero

Sunkissed Orange 太陽之下新奇事

Sunkissed Orange 太陽之下新奇事

mali

每一天都願你感受到陽光散發出來的熱力與溫暖,陽光曬在皮膚上面,每個皮膚細胞都以蜜糖色做回應!生命力 UP!

61 - 覺察自己的重複模式
0:00 / 0:00
1x
  • 61 - 覺察自己的重複模式

    想解決人生大大小小嘅課題,都先要發現佢哋就係課題,我就係有個習慣就係久唔久留意下自己有啲乜嘢事情係重複出現,令我有似曾相識嘅情緒感受,亦都因此可以開啟到療癒嘅契機!

    Fri, 29 Mar 2024
  • 60 - 氹下自己 療癒內在小孩

    上集講到內在小孩好容易受傷,其實成長過程入邊應該傷過無數次,如果想開始處理一下自己受傷嘅部份,有冇啲簡單嘅嘢可以做到?


    Wed, 21 Feb 2024
  • 59 - 農曆新年:內在小孩是如何受傷的?

    過時過節,面對咁多大人同埋所謂長輩,小朋友難免感到無所適從,回想返自己細個嘅農曆新年,大人講乜嘢小朋友都一定會受到影響,究竟我哋喺農曆新年期間內在小孩會受傷幾多次😂

    Mon, 12 Feb 2024
  • 58 - 最高興奮度和最少阻力之路

    成日都會聽到巴夏嘅教導,就係話遵從你嘅興奮去行事,呢個就係讓你幸福快樂美滿成功嘅方程式。聽到呢一個講法,地球人就會諗,吓我鍾意做嘅嘢唔會有錢㗎喎?


    究竟應該點樣理解呢一個最高興奮度呢?

    Wed, 31 Jan 2024
  • 57 - 別讓頭腦吃過量垃圾

    除咗心情狀態唔好,會突然間食垃圾食物之外,原來平日狀態差少少都會hold 唔住變成盲目地俾個世界將啲資訊塞入嚟!為咗維護自己能夠有獨立而清晰嘅思考,真係唔可以坐响度人哋講乜你睇乜㗎 !

    Tue, 05 Dec 2023
Mostrar mais episódios