Filtrer par genre

KLAC Podcast Malaysia

KLAC Podcast Malaysia

Omar Jei

Presented by Omar Jei and Shafiq Kei, 2 sahabat yang ada passion tentang anything yang ber-engine : kereta, motor, etc. :)

3 - Proton Saga Pt. 2 : Nama Dah Legend, R3 Pulak Apa Cerita Ni?
0:00 / 0:00
1x
  • 3 - Proton Saga Pt. 2 : Nama Dah Legend, R3 Pulak Apa Cerita Ni?

    Sebagai sambungan Part 2 Proton Saga, kita akan bersambung dengan model-model Saga yang lain, penglibatan lain pada negara kita, Geely, lepastu apa pulak yang Omar Jei dengan Shafiq Kei bising-bising pasal R3 tu?   

    Jom kita dengarkan Omar Jei and Shafiq Kei cerita dan discuss dalam sambungan podcast Proton Saga : Part 2.

    Mon, 26 Jul 2021 - 35min
  • 2 - Proton Saga Pt. 1 : Permulaan Saga Ke Cabaran Saga

    Sebagai rakyat Malaysia kita perlu bangga dengan achievement yang Proton telah hasilkan lagi-lagi towards first model Proton iaitu Proton Saga. Apa yang best sangat pasal sejarah Proton Saga? Dari collab dengan Mitsubishi, ke Scrabble, kenapa 'Saga', Rally Championship?  Jom kita dengarkan Omar Jei and Shafiq Kei cerita dan discuss dalam podcast Proton Saga : Part 1.

    Sat, 24 Jul 2021 - 31min
  • 1 - Selamat Datang Ke KLAC Podcast!

    Presented by Omar Jei & Shafiq Kei, 2 sahabat yang ada passion tentang anything yang ber-engine, kereta, motor. Kami akan bentangkan dalam bentuk episode setiap Isnin, Rabu, & Jumaat. InsyaAllah kalau ada rezeki kami akan slot-kan jadual tambahan ke Selasa & Khamis. Maksud KLAC (Clutch) : Klac berfungsi untuk memutuskan penghantaran kuasa dari engin ke roda. Kedudukan klac adalah terletak diantara engin dan kotak gear. So kenalah dengan rancangan nak cerita pasal benda yang makan minyak, anything cool. InsyaAllah kami akan buat yang terbaik for you listeners! Selamat Sejahtera and Assalammualaikum.

    Fri, 23 Jul 2021 - 26min